Monday, December 20, 2010

Lamanya...

Ok. Last post aku bulan Ogos. Now dah Disember. Hmm Ogos, September, Oktober, November, Disember....and dah nak dekat Januari dah. hmm lama gila aku tak post apa2. 4 months plus dah. Since bulan puasa. Aku rasa dah crash down dah blog aku ni (waktu aku aktif pun memang dah cam crash down). Kalau la aku ada skill cam member aku yang gila blog nurzam tu plus semangat dan emm kesungguhan?. kalau la, dah lama dah aku enjoy buat blog and orang lain pun nak usha.

kadang2 jeles gak tengok blog2 yang famous tahap kebangsaan ni. Layout, background, header footer semua tu simple but buat orang attracted. kadang2 aku terfikir, orang suka blog warna putih semua ke? warna hitam semua ke (not my cup of tea la), warna merah (ton yang tepat atau akn jadi disaster), rainbow2 ke (gila donut) or with corak2 simple mahupun kompleks.

But how much kita nak buat apa pun, if kita mengharapkan sangat2 pengiktirafan orang lain je, buat sampai da nak dekat mati pun tak dapat weh. Last2 kecewa pastu tak de semangat dah nak buat. pastu crash down. Sapa la tu kan? (wink2*) and everything yang buat with all ideas booming inside your head yang menjerit2 nak keluar untuk dijadikan sebagai 'karya' di blog wasted begitu saja.

just what i can say is enjoy in doing everything. makan, study (naaah), tidur, dating (ehem2), game, tv, facebook dan tak dilupakan, blogging. Semua without fun, akan jadi sesuatu yang membosankan dan menyusahkan. Cam ada orang tu (ye2).

kalau ikutkan hati aku nak tulis seberapa panjang yang boleh but then emmm kesian pulak orang2 nak baca ni. nanti aku post la pasal trip aussie, cuti sekolah, pmr (after dapat result la), etc. Actually fun if kita post pasal2 apa2 yang kita lalui. it's fun when kita cerita kat kawan and tengok review diorang. Well itu la sifat manusia.

So then, sampai sini je kot celoteh aku for today. Rasa semangat bila update balik. Hmm lama gak k. Tak tau semangat ni lama or sekejap je. rasa jeles la tengok perkembangan member-baik-CE12 rival-blogger-super-brained-IT aku da gempak update blog dia (well dia memang gempak pun) :p

p/s: Blog member aku tu best doe. Klik2

1 comment:

  1. weh, thniah2.
    stu sbb dpt str8 A and stu lg dh tulis blog balik. haha. teruskn.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails